À lire avant de poster !

Merci de prendre connaissance des règles du forum.

BUY HIGH QUALITY NOVELTY PASSPORTS(JAMESVIEN@YAHOO.COM)VISAS,DRIVER LICENSE,ID CARDS,SSN ETC

• muscathowad

Membre

muscathowad

Posté le 04/08/2017 à 22:59

We offer high quality f ake do cuments etc .We use high quality equipment and materials to produce counter feit documents, With Our technological advancements in graphic designing and printing, We can make custom made f ake and Real Registered Verified do cuments to math all your needs with
    satisfaction,Such as Dr iving li cense,Pass port,I . D,Cer tificates, Dip lomas etc, which are circulating round the globe with novelty features all the expected ultraviolet watermarks, intaglio printing, special paper, fluorescent dyes, RFID
    chips, barcodes corresponding to your details and more. contact us for more
    Email.===============jamesvien@yahoo.com
    Contact Number:===== +237651790289
    WEBSITE...https://www.scannabledocs.com/
    We offer high quality counterfeit bills for the following currencies;
    EUR - Euro
    USD - US Dollar
    GBP - British Pound
    INR - Indian Rupee
    AUD - Australian Dollar
    CAD - Canadian Dollar
    AED - Emirati Dirham
    ZAR - Rand
    CHF - Swiss Franc
    CNY - Chinese Yuan Renminbi
    MYR - Malaysian Ringgit
    THB - Thai Baht
    buy Real and Novelty USA (United States) passports,

• tamara123

Membre

tamara123

Posté le 09/08/2017 à 20:32

Bonjour Mme et Mr ,
    Ce message s'adresse aux particuliers , à tous ceux qui sont dans le besoin d'un prêt particulier pour reconstruire leur vie .
    vous êtes à la recherche de prêt pour soit relancer vos activités soit pour la réalisation d'un projet , soit pour vous acheter un appartement mais vous êtes interdit bancaire ou votre dossier à été rejeté à la banque. Je suis un particulier j’octroie des prêts allant de 1.000€ à 200.000 € à toutes personnes capable de respecter les conditions . Mon taux d’intérêt est de 3% l'an. Si vous avez besoin d'argent pour d'autres raisons , n’hésitez pas à me contacter pour plus d'informations. Particuliers sérieux et honnêtes . Merci de me contacte par
    Email: tamaraperez1@outlook.fr

Vous devez être connecté pour pouvoir poster un message.